WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 30 czerwca 2015

1459. This sweet sherw

Adres bloga: http://tss-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Snaby

Opis: Wiecie jak to jest przyjaźnić się z pięknymi i popularnymi dziewczynami , gdy jest się hmn... nazwijmy to sobą. Nie mogę narzekać że jestem jakimś wyrzutkiem, ludzie gadają ze mną zapraszają mnie na imprezy i nawet mi czasem pomagają, lecz nie z głębi dobrego serca....udają że mnie lubią aby dobrać się do moich przyjaciółek i tak w kółko i kółko, co po 3 latach mnie już nudziło.
Tak wyglądało moje życie póki nie została zaoferowana mi pomoc od osoby której nigdy bym się tego nie spodziewał. On pomógł mi odkryć siebie ze strony, której nawet ja nie znałam.

Zwiastun: http://tss-fanfiction.blogspot.com/p/zwiastun.html
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz