WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 3 czerwca 2015

1394. Lustrzane Odbicie.

Adres bloga: http://lustrzaneodbicie-fanfic.blogspot.com/

Autorka: Kalesy


Opis: Widziałeś kiedyś dziewczynę, która zawodowo się bije? Ściga?
Odpyskuje? Nie jest święta, to prawda, ale... dobrze się uczy?
Nie ma problemów w szkole? Nie licząc nauczycieli oczywiście.
To ja.
(...)
A, czy widziałeś kiedyś chłopaka, który nie wygląda na takiego, którym jest?
Wiesz, słodki uśmiech, zawsze roześmiany...
Myślałam, że to on.
(...)
W moim życiu panował jeden wielki chaos, bójki, wyścigi...
czyli coś czyli coś co nie pasowało mojej idealnej mamusi.
(...)
Powiedziałam jej, że nie chcę z nią żyć, czy mieszkać.
Następnego dnia zadzwoniła do mnie policja. Zabiła się, a raczej, ktoś ją zabił.
(...)
Czekam tylko na idealny moment, żeby zderzyć się z moim odbiciem.
Bo on jako jedyny, może coś wiedzieć. Wiedzieć o mnie coś, czego ja sama nie wiem.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz