wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1443. Sincere Lies [USUNIĘTY]

czwartek, 25 czerwca 2015
Adres bloga: http://feelings-do-not-always-lie.blogspot.com/

Autorka: Caroline


Opis: Mieszkając w Levittown wiedziałem, że życie nie będzie proste. Z dnia na dzień byłem pewniejszy, że ja i moje rodzeństwo nie mamy czego szukać u rodziców, których poniósł świat sławy. Odległe problemy stawały się realne, a pieniądze, czy nawet jedzenie trudniejsze do zdobycia. I myśl, że kłamstwo może nam pomóc była naprawdę głupia, aczkolwiek prawdziwa.
Nigdy nie sądziłem, że odegram główną rolę we własnym życiu, jednak jako zupełnie ktoś inny. Jako ktoś, kto nie zasługuje na szczęście, jakie otrzymał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz