WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 25 maja 2015

1375. Love came to me unconsciously.- Chanyeol

Adres bloga: http://love-came-to-me-unconsciously.blogspot.com/

Autorka: Wiktoria Bugno

Opis: W wieku sześciu lat poznałem przez przypadek dziewczynkę której pomogłem i od tamtego dnia byliśmy najlepszymi przyjaciółmi przez ponad rok. Spędzaliśmy razem czas, ale pewnego dnia musiałem wyjechać od dziadka od którego dostałem szczęśliwy naszyjnik. Rok temu podczas koncertu dostałem wiadomość że mój dziadek nie żyje oraz przez przypadek mój naszyjnik został zniszczony. Od tamtego czasu nic nie jest takie same. Kiedyś dziadek powiedział mi że dopóki mam naszyjnik to on będzie przy mnie i będzie żył, a jeśli coś się stanie z naszyjnikiem to on wciąż będzie miał drugi. Postanowiłem go odszukać, ale zdałem sobie sprawę że moją nową sprzątaczką jest moja stara przyjaciółka z dzieciństwa która mnie nie pamięta. Postawiłem sobie dwa cele: znaleźć naszyjnik i zrobić wszystko żeby Nam – joo przypomnieć że jestem tym samym Chan'em którego kiedyś poznała...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz