WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 11 maja 2015

1349. Our little infinity [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://our-little-infinity.blogspot.com/

Autorka: Ansi


Opis: Nigdy nie spadnę...Powtarzałem sobie w kółko i w myślach kończąc piosenkę. Spadłem. Połamałem się na kawałki. Już nie byłem tym samym człowiekiem. Wszystko działo się zbyt szybko, zbyt boleśnie. Nikt nie wiedział jak się czułem. Jak się czuję. Nikt. Tylko ona. Ona doskonale wiedziała, gdzie uderzyć, żeby zabić moje wnętrze. I widząc po jej aktualnej minie była z tego cholernie szczęśliwa. Tylko po co jej to? Po co znowu wchodzi z buciorami do mojego życia? Zniszczyć je?
Przykro mi, już nie jestem idiotą, Melanie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz