WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 23 kwietnia 2015

1302. If I stay [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://if-i-stay-jb.blogspot.com/

Autorka: golden girl


Opis: [...] Wtedy przedstawili nam nowego nauczyciela wychowania fizycznego, a gdy tylko się pokazał wszystkie wspomnienia wróciły, przypomniałam sobie wszystko po kolei. Dlaczego musi akurat tutaj pracować ?

Chciałam o tym zapomnieć... Nie wracać do tej przeszłości chodź to prawie niemożliwe, ponieważ nosze w sobie istotkę która mi o tym przypomina wie o tym tylko moja przyjaciółka. Jeśli chcecie poznać mnie i moje życie zapraszam do czytania "If I stay"
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz