WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 23 kwietnia 2015

1300. Ability is nothing without opportunity

Adres bloga: http://justin-is-my-hero.blogspot.com/

Autorka: My Bizzle Bieber


Opis: Jako mała dziewczynka kochałam żyć we własnym świecie. Zatapiać się w jego rozkoszy, magii. Żuć Miętowa gumę Orbit i pić bardzo, bardzo dużo butelek tymbarka siedząc na ławce i wpatrując się w chmury. Teraz gumy zamieniłam na papierosy, tymbarka na alkohol, ławkę na zimną podłogę, a chmury na pustą ścianę o chłodnym kolorze. To nie życie mnie zmieniło, chodź nie raz dostałam od niego porządnego kopa w dupę, mimo tego podnosiłam się po każdym upadku. To rozstanie z nim mnie zniszczyło. Nie potrafię sobie bez niego poradzić. Jeden głupi sms, jedno spojrzenie, jedno słowo dałoby mi tyle siły, a teraz? Teraz jestem nikim. Rozumiem, woli puste plastiki, które mają trochę pudru na mordzie i oddadzą się przy pierwszej okazji. Przepraszam, że nie jestem taka jak one. Jak takie suki. Powoli nie daje rady, ale muszę mu pokazać. Zmienię się! Przestane palić i pić. O nim też zapomnę! Niech patrzy! Niech patrzy co stracił! 
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz