WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 12 kwietnia 2015

1273. Everything has changed [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://allieemilycarter.blogspot.com

Autorka: Allie


Opis: Strach nas paraliżuje, pokazuje wrogom, że się ich boimy. Czy ja się boję? Nie. Ja jestem silna. Muszę być silna, muszę ochraniać moich przyjaciół.

Byłam normalna, aż do czasu. Musiałam wyjechać do miejsca którego nie ma na mapach. Istnieje. Teraz wiem…jestem jedną z nich. W końcu.
Ale czy powinnam się cieszyć? Nie wiem.
Jestem Emily Rudd i mam za zadanie chronić moich przyjaciół.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz