WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 10 kwietnia 2015

1271. Jorge & Tini [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://jorgemartina078.blogspot.com

Autorka: Tyśka Myśka


Opis: Nazywam się Martina, ale wszyscy mówią na mnie Tini. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Mercedes i Lodovica. Przyjaźnimy się już kilka lat i bardzo je kocham. Są dla mnie najlepszym wsparciem. Moja mama nazywa się Patty, a tata John. Zajmują się rodzinnym biznesem i nie zawsze mają dla mnie czas, jednak już się z tym pogodziłam i umiem z tym żyć. Chodzę do drugiej klasy liceum w Buenos Aires. Uwielbiam to miasto. Może jest tak dlatego, ze mieszkam tutaj od dzieciństwa, a może tylko dlatego, że jest ono takie piękne.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz