wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1253. Another world

niedziela, 5 kwietnia 2015
Adres bloga: http://anotherworldaw.blogspot.com/

Autorka: Nancy Simpson


Opis: BOGATA, SZCZĘŚLIWA, ZADOWOLONA Z ŻYCIA. – WYOBRAŹNIA INNYCH.
Jestem Aliss, pochodzę z bogatej rodziny, a moim rodzicom zależy tylko na pieniądzach. Będąc małą dziewczynką zazdrościłam koleżankom rodziców, którzy odbierali je ze szkoły, chodzili na zakupy, jedli razem obiad.
A JA?
Ja nigdy nie miałam prawdziwej rodziny. Nigdy nie usłyszałam miłego słowa, nikt nigdy mnie nie pochwalił. Nie pamiętam dnia kiedy rozmawiałabym szczerze z rodzicami. To prawda, jestem szczęśliwa, ale na swój sposób. Każdy ma marzenia, nawet ja, dziewczyna, która ma wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz