WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 5 kwietnia 2015

1253. Another world

Adres bloga: http://anotherworldaw.blogspot.com/

Autorka: Nancy Simpson


Opis: BOGATA, SZCZĘŚLIWA, ZADOWOLONA Z ŻYCIA. – WYOBRAŹNIA INNYCH.
Jestem Aliss, pochodzę z bogatej rodziny, a moim rodzicom zależy tylko na pieniądzach. Będąc małą dziewczynką zazdrościłam koleżankom rodziców, którzy odbierali je ze szkoły, chodzili na zakupy, jedli razem obiad.
A JA?
Ja nigdy nie miałam prawdziwej rodziny. Nigdy nie usłyszałam miłego słowa, nikt nigdy mnie nie pochwalił. Nie pamiętam dnia kiedy rozmawiałabym szczerze z rodzicami. To prawda, jestem szczęśliwa, ale na swój sposób. Każdy ma marzenia, nawet ja, dziewczyna, która ma wszystko.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz