WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 5 kwietnia 2015

1251. Kidnapped for him


Autorka: Kin Adams

Opis: Było koło południa. Szłam tą samą drogą jak co dzień. Nigdy to miejsce nie wyglądało na bezpieczne. Ale, kto wolałby tłuc się przez całe miasto, skoro można iść na skróty? Zbliżał się weekend, a ja po prostu wracałam do domu. To co miało miejsce przed chwilą to jakiś absurd!...Dlaczego padło na mnie? Może jakbym wróciła wtedy, ugh! Skąd miałam wiedzieć, że to się zdarzy? No bo jak mogłam to przewidzieć?!...
Nazywam się Lea Rose, mam 17 lat. Zostałam porwana.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz