WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 3 kwietnia 2015

1241. Human race

Adres bloga: http://humanraceffzayn.blogspot.com/

Autorka: Izzy Race

Opis: Czy małe dziewczynki powinny mieć wszystko co chcą?
Czy ich rodzice powinni dawać im wszystko?
Czteroletnia ja chciała brata, czy go dostała...
***
Każde dziecko potrzebuję chodź szczypty miłości. Jako dziecko byłam bardzo samotna, przez brak jakichkolwiek kontaktów z rówieśnikami. Byłam zamknięta w domu jak ptaszek w złotej klatce. Rodzice rekompensowali mi to masą prezentów, ale niestety nie dostawałam od nich uwagi i poświęcenia, którego taki mi brakowało.Chciałam mieć jedną osobę na wyłączność, no wiem dziwnie to brzmi ale byłam malutka...
Gdy niespodziewanie wyjechał i równie szybko wrócił uświadomiłam sobie, że już nie jest tak jak kiedyś, a świat wokół diametralnie się zmienił, jak nasze życie. Najgorsze były pierwsze dni. Na początku czułam strach o niego, potem ból, że mnie zostawił, następnie pogardę do siebie, teraz tylko gniew. Nienawidzę go i nic to nie zmieni.

1 komentarz: