WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 31 marca 2015

1221. We can just be friends [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://we-can-just-be-friends-jbff.blogspot.com/

Wattpad: http://www.wattpad.com/story/35942678-we-can-just-be-friends

Autorka: blame

Opis: Nie jestem i nigdy nie będę w stanie dać ci tego czego ode mnie oczekujesz. Możesz zajarać ze mną jointa, możemy upić się do przyjemności, mogę być twoją przyjaciółką, ale nigdy nie będę twoja, a ty nigdy nie będziesz mój. Nie będę odwzajemniać twoich uczuć, a ty będziesz przez to cierpiał. Ciesz się moją przyjaźnią, bo odejdę, gdy zacznie mi na tobie zależeć. Nie potrafię kochać, Bóg stworzył mnie jedynie do niszczenia, jestem jak ogień, który wszystko wokół siebie podpala, a później podpalona rzecz staje się popiołem, tak samo jak moje relacje z ludźmi. Nie chcę, żebyś cierpiał więc odejdź ode mnie jak najszybciej.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz