WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 29 marca 2015

1208. Out Of Town Girl


Autorka: Bloelly

Opis: - Tak, tak, bo on przecież tak po prostu chodzi sobie ulicami jak zwykły człowiek.
- Skąd wiesz, że nie?
- I co może jeszcze się we mnie zakocha i będziemy szczęśliwą parą? – serio mnie to bawiło.
- Never say Never"
Ona - 15 letnia dziewczyna, która przyciąga kłopoty, ale ma talent nie tylko do tego.
On - 20 letni najwiekszy kłopot i zarazem największe szczęście jakie udało jej sie przyciągnąć.
"Spojrzała na mnie jakby widziała ducha a ja się jedynie zaśmiałem z jej reakcji – I tell you I’ll find you first."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz