WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 15 marca 2015

1184. Wyzwanie [USUNIĘTY]

Wattpad: http://www.wattpad.com/story/34913104-wyzwanie-a-i

Autorka: sad_girl_xx


Opis: "(...) Byłam głupia wierząc mu. Najpierw mnie rozkochał, później przeleciał, a na sam koniec zostawił.
Miałam na oczach różowe okulary.
Przyjaciele wręcz trzymali mnie z daleko od niego. Próbowali mi wytłumaczyć, że on chce się ze mną zabawić, a ja głupia go broniłam.
Żałuje, że żyje.
Mam ochotę wziąść z szafki lekki nasenne, połknąć całe opakowanie i pójść spać. Odejść.
Lecz nie potrafię tego zrobić.
Tak, może i jestem tchórzem.
Ale właśnie tak mam zakończyć swój żywot na tym świecie?
Postanowiłam wyjechać i zacząć życie od nowa.
Bez niego. (...)"
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz