WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 4 marca 2015

1157. I don't want go through this again. I'm scared.

Adres bloga: i-hate-my-life-jbff.blogspot.com

Autorka: Ania

Opis: Siedząc na białym parapecie w moim tymczasowym pokoju płaczę i patrzę na to co dzieje się za oknem. Widzę parę zakochanych ludzi siedzących na ławce, którzy przytulają się do siebie. Kiedy na to patrzę w moich oczach zbierają się łzy, których nie potrafię pohamować. Te wspomnienia tak cholernie bolą. Chciałabym móc cofnąć czas i sprawić żeby ON znów był ze mną. Żeby znowu mnie przytulił, pocałował i powiedział jak bardzo mnie kocha. Wiem, że to niemożliwe i muszę się z tym pogodzić. Minęły ponad 2 miesiące od jego śmierci, ale ja dalej nie mogę się pozbierać.ON był dla mnie wszystkim. Chciałam popełnić samobójstwo, żeby tylko być blisko niego, ale kiedy próbowałam to zrobić moja mama mnie znalazła i zawiozła do szpitala, a teraz trafiłam tutaj. Do psychiatryka. Lekarze twierdzą, że jestem chora i powinnam się leczyć, ale ja wiem co mi dolega. To TĘSKNOTA za Zayn'em . Za całym moim światem...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz