wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1151. Hey, Let's not be alone tonight [USUNIĘTY]

wtorek, 3 marca 2015
Adres bloga: http://lynches-the-bst-fam.blogspot.com/

Autorka: Blond Mycha


Opis: Przyjechałam tutaj aby się z nim pogodzić po pięciu latach. Ja mu wybaczyłam już dawno, ale on sobie jeszcze nie. Ja nie mogę o nim zapomnieć. Nie mogę przestać go kochać. Mam jeden dzień aby to naprawić i nadrobić ten stracony czas. Czy mi się uda? Czy zdołam to naprawić?Czy wszystko będzie dobrze? Czy będziemy znów przyjaciółmi, a może nawet kimś więcej? Ale cokolwiek by się stało, przeżyjemy to, bo jesteśmy silni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz