WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 1 marca 2015

1148. Crazy mind [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://haveyougotcrazymind.blogspot.com/2014/11/wprowadzenie.html

Autorka: drunkreindeer


Opis: Piątek, pierwszy dzień sierpnia. Na swoje urodziny otrzymałam bilet lotniczy w jedną stronę do Londynu, papiery do nowej szkoły i mnóstwo pytań pozostawionych bez odpowiedzi.

Właśnie w taki sposób pożegnali się ze mną moi bliscy. Jestem już pełnoletnia, więc najwyższy czas by wyjechać i spełniać marzenia. Nie jestem tylko pewna, kogo one są w rzeczywistości. Zero problemów i zmartwień. W końcu uwolnią się ode mnie raz na zawsze.
A ja wcale nie będę za nimi tęsknić.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=dAZPNldaL04
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz