WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 18 lutego 2015

1106. Girl with no passion [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://girlwithnopassionfanfic.blogspot.com/

Autorka: Kellis Clifford


Opis: Myślałam, że potrafię grać na gitarze.
Te wszystkie chwyty od najprostszych na dwa palce przez barowe na najdalszych progach aż po te najdziwniejsze, bezsensownie ułożone, bez żadnego konkretnego brzmienia.
Myślałam, że tak jak inni słyszę muzykę.
A czy to, że zawsze skupiałam się tylko na wokalu i gitarze prowadzącej to coś złego? Nie zwracałam uwagi na resztę, bas czy perkusję.
Ale musiał pojawić się ktoś, kto wyprowadzi mnie z błędu. Ktoś, kto nauczy mnie wszystkiego od nowa.
I pomyśleć, że pierwszy raz zobaczyłam go przez uchylone drzwi sali muzycznej, gdy wpatrywał się we mnie.
To oczywiste, że nie mogło z tego wyniknąć nic dobrego.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz