WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 15 lutego 2015

1096. If I was your Boyfriend...

Adres bloga: http://boyfriend-jb-jbff.blogspot.com/

Autorka: Julia Żak


Opis: Przekraczając wejście na plan teledysku myślałam tylko o jednym - „Nie zrób z siebie idiotki. Uda ci się. Jesteś świetną aktorką, masz w sobie to coś tak?” - powtarzałam.

Dzisiaj ma być mój wielki dzień. Ciężko pracowałam na tę rolę czekając w długiej kolejce, która z pewnością mogła mieć kilka kilometrów! A potem jak głupia stresowałam się przed piosenkarzem i ludźmi z jego ekipy, gdy robili mi przesłuchanie, sprawdzali moje ruchy i ogólnie oceniali czy jestem dość ładna, by zagrać w... teledysku do przeboju „Boyfriend”, Justina Biebera. Tak, tego Justina Biebera!
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz