wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1089. Bally-Zayn Malik Fanfiction

sobota, 14 lutego 2015
Adres bloga: http://bally-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Dragonfly

Opis: "-Kim ja..biłem, cie krzywdziłem, nie możesz tu zostać, musisz stąd iść. Chciałbym cie zatrzymać, ale nie mogę. Za dużo zrobiłem ci złego i podobało mi się to do czasu, aż nie zacząłem do ciebie czuć, czegoś, dziwnego, jak dotąd mi nie znanego. Nie mogę żyć ze świadomością, że kiedyś znów cie uderzę, że ty będziesz płakać przeze mnie. Cóż..trochę tych łez już wylałaś. Przypomnij sobie, nie jestem dobry, jestem bestią, bez współczucia."
Jest to historia, która ukazuje, iż między nienawiścią, a miłością jest cienka granica, którą łatwo przekroczyć.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=YhWgs4zODdM&feature=youtu.be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz