WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 14 lutego 2015

1089. Bally-Zayn Malik Fanfiction

Adres bloga: http://bally-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Dragonfly

Opis: "-Kim ja..biłem, cie krzywdziłem, nie możesz tu zostać, musisz stąd iść. Chciałbym cie zatrzymać, ale nie mogę. Za dużo zrobiłem ci złego i podobało mi się to do czasu, aż nie zacząłem do ciebie czuć, czegoś, dziwnego, jak dotąd mi nie znanego. Nie mogę żyć ze świadomością, że kiedyś znów cie uderzę, że ty będziesz płakać przeze mnie. Cóż..trochę tych łez już wylałaś. Przypomnij sobie, nie jestem dobry, jestem bestią, bez współczucia."
Jest to historia, która ukazuje, iż między nienawiścią, a miłością jest cienka granica, którą łatwo przekroczyć.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=YhWgs4zODdM&feature=youtu.be
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz