WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 13 lutego 2015

1083. Just Believe In Your Dream


Autorka: Baby

Opis: "Dopóki mnie kochasz
Możemy głodować
Możemy być bezdomni
Możemy być spłukani
Dopóki mnie kochasz
Będę Twoją platyną
Będę twoim srebrem
Będę Twoim złotem
Dopóki mnie kochasz..."
Miałam kiedyś pewne marzenie...
Chciałam kogoś szczerze pokochać...
Niespodziewanie pojawia się On...
Pociągający...
Tajemniczy...
Niegrzeczny...
I nieprzyzwoicie przystojny...Ideał?
Pierwsze spotkanie...
Pierwsza rozmowa...
Pierwszy pocałunek...
I pierwszy....
Dopiero kiedy kompletnie straciłam dla niego głowę...
Zorientowałam się w co się wplątałam...
Mimo wszystko nie żałuję niczego..
I gdybym mogła zaryzykowałabym całe swoje życie...
...JESZCZE RAZ.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz