WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 10 lutego 2015

1078. Zakochany Idol

Adres bloga: http://zakochany-idol.blogspot.com/

Autorka: Ka.


Opis: Jesteś kobietą mojego życia. Sprawiłaś, że zakochałem się w Tobie bez pamięci. Zatraciłem się w tej miłości nie zważając na swój rozsądek.

(…)
Ten ból rozrywa moje serce, mam ochotę krzyczeć. Wrzeszczeć na cały głos… Ale on ugrzęzł mi w gardle. Jakby jakieś niewidzialne dłonie zaciskały się na mojej szyi nie pozwalając mi mówić. Ani oddychać… Dławię się łzami wspominając przeszłość wiedząc, że naszej przyszłości już nie będzie… Wiesz co czuje szalenie zakochany mężczyzna, który nagle musi zostawić wszystko co kochał najbardziej na świecie?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz