wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1078. Zakochany Idol

wtorek, 10 lutego 2015
Adres bloga: http://zakochany-idol.blogspot.com/

Autorka: Ka.


Opis: Jesteś kobietą mojego życia. Sprawiłaś, że zakochałem się w Tobie bez pamięci. Zatraciłem się w tej miłości nie zważając na swój rozsądek.

(…)
Ten ból rozrywa moje serce, mam ochotę krzyczeć. Wrzeszczeć na cały głos… Ale on ugrzęzł mi w gardle. Jakby jakieś niewidzialne dłonie zaciskały się na mojej szyi nie pozwalając mi mówić. Ani oddychać… Dławię się łzami wspominając przeszłość wiedząc, że naszej przyszłości już nie będzie… Wiesz co czuje szalenie zakochany mężczyzna, który nagle musi zostawić wszystko co kochał najbardziej na świecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz