WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 10 lutego 2015

1077. Marietta

Adres bloga: http://i-need-your-attention.blogspot.com/2014/03/marietta-czesc-1.html

Autorka: Ka.


Opis: Miałam trochę wrażenie, że nie do końca radzisz sobie ze swoim życiem. Mimo uśmiechu, który często mi posłałeś, żartów jakimi mnie rozbawiałeś, naszych luźnych rozmów… Widziałam w Tobie dużo smutku i przygnębienia. Bałam się jednak o to pytać. Nie chciałam przekroczyć pewnych granic. Narażać się Tobie. Próbowałam uszanować, że nie chcesz, abyśmy się lepiej poznali. To jednak było nieuniknione. Mieszkaliśmy razem już sporo czasu, wcześniej czy później musiało coś pęc. Coś się zmienić. Wystarczył jeden dzień, kiedy przypadkiem weszłam do łazienki. Nie zamknąłeś drzwi… Z pewnością się mnie nie spodziewałeś. Ja też nie spodziewałam się zobaczyć Ciebie. Ani Ciebie, ani białego proszku rozsypanego na pralce. I nie był to proszek do prania.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz