WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 10 lutego 2015

1066. My Guitar

Adres bloga: truskawkowababeczkazlukrem.blogspot.com

Autorka: Roksana

Opis: Kiedyś czułam się dobrze. Doceniałam życie. Wszystko wydawało mi się takie jasne i kolorowe. Jednak jeden głupi dzień zamienił je w piekło.
Te uczucie kiedy wszyscy się od ciebie odwrócili. Kiedy obgadują, prześladują, uprzykrzają ci życie na każdym kroku tej dużej szkoły. Wtedy wszystko zaczęłam widzieć na szaro. Stałam się szarością.
Żyłam pod wiecznym strachem, przed którym nie dało się uciec. Jednak coś, a raczej ktoś mógł wiele zmienić. Zaczęłam patrzeć na świat z dobrej strony. Tylko na jak długo?...
Dopóki nie stracę jej i mojej gitary...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz