WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 5 lutego 2015

1045. Lifechanger [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://lifechangerfanfic.blogspot.com/

Autorka: Kellis Clifford


Opis: Nie jestem chory. Mam moc.
Uczynili psychiatryk moim domem. To nie jest moje miejsce.
Nie jestem jak inni. Potrafię zmienić bieg wydarzeń.
Mam tyle pytań. Ale nawet nie wiem komu je zadać.
Zamknęli mnie tu, gdy byłem mały. Nie pamiętam praktycznie nic sprzed tego, jedynie jakieś rozmazane sceny, których nie umiem złożyć w całość. Pogodziłem się z myślą, że zostanę tu na zawsze. Ale... Ale pojawiła się jakaś nadzieja, mały promyk światła. Pojawiła się ona.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz