wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1045. Lifechanger [USUNIĘTY]

czwartek, 5 lutego 2015
Adres bloga: http://lifechangerfanfic.blogspot.com/

Autorka: Kellis Clifford


Opis: Nie jestem chory. Mam moc.
Uczynili psychiatryk moim domem. To nie jest moje miejsce.
Nie jestem jak inni. Potrafię zmienić bieg wydarzeń.
Mam tyle pytań. Ale nawet nie wiem komu je zadać.
Zamknęli mnie tu, gdy byłem mały. Nie pamiętam praktycznie nic sprzed tego, jedynie jakieś rozmazane sceny, których nie umiem złożyć w całość. Pogodziłem się z myślą, że zostanę tu na zawsze. Ale... Ale pojawiła się jakaś nadzieja, mały promyk światła. Pojawiła się ona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz