WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 1 lutego 2015

1032. Anything is possible [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://anythingispossibleclarisse.blogspot.com/

Autorka: Zuzz Bieber


Opis: "- Uważaj jak chodzisz! - syknęłam (...)
- Co kurwa? - chłopak widocznie był zdezorientowany.
Uniosłam lekko głowę aby zobaczyć na kogo wpadłam i wtedy mój wzrok napotkał karmelowe tęczówki, które w chwili zetknięcia z moim spojrzeniem jakby pociemniały. Oczy w których nie potrafiłam się odnaleźć. Cudownie głębokie, niczym ocean, ukrywające najgłębiej zachowane tajemnice, a zarazem przejrzyste i piękne niczym pełnia księżyca. Było w nich coś... jakby przebłysk... tylko czego? Czy to był ból? Nie, na pewno nie... a może... Oczy, które były jak czarne dziury, wciągające do granic możliwości, wydawało się, że to trwa wieczność, lecz to był tylko moment, jeden moment.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz