WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 23 stycznia 2015

995. The Game.

Adres bloga: http://thegame-justinbieber.blogspot.com/

Autorka: Caroline

Opis: Miłość czy to nie przereklamowane słowo?
Zakochanie stan kiedy dwójka ludzi potrzebuję siebie na różne sposoby.
Te dwa słowa znałam, doznałam ich, poczułam ich uczucie.
Kochałam go, bardzo kochałam.
Czy on mnie kochał? Zapewne nie.
Wyjechałam. Uciekłam przed nim?
A teraz mam tak po prostu wrócić..
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz