WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 17 stycznia 2015

980. Cunning single lady

Adres bloga: http://cunning-single-lady.blogspot.com/

Autorka: нσρє♥

Opis: To właśnie Ten chłopak pokazał mi czym jest miłość. Kiedy wypowiedział pierwszy raz "Kocham Cię" w moją stronę, motylki obudziły się w moim brzuchu, a dreszcze przeszyły całe ciało. Jego słowa "Jesteś cudowna" były najwspanialszymi słowami na Ziemi. A On? Bezczelnie uzależnił mnie od siebie i stał się moim prywatnym ideałem.
"Pamiętaj, rozpada się tylko to, co było zbudowane na iluzji albo na kłamstwie" - chłopak uśmiechnął się do mnie słabo, po chwili zastanowienia przyciągając moje drżące ciało do swego torsu. Jego szerokie ramiona owinęły mnie szczelnie, a ja po raz pierwszy od tych kilku tygodni poczułam się niewiarygodnie spokojna i bezpieczna.
"Prawda boli tylko raz. Kłamstwo za każdym razem, gdy je wspominamy".
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz