WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 5 stycznia 2015

948. You complete me

Adres bloga: http://youcompletemefanfiction.blogspot.gr/

Autorka:  Julia Szyszka


Opis: Zawsze jest ktoś kto ci pomoże , ale jeżeli nie masz nikogo ?
Jeżeli jesteś zdana na siebie , przez całe życie jesteś sama.
Ale jeden głupi błąd zmienił całe moje życie.
Jedna osoba pokazała co to miłość , uczucie , zaufanie , bezpieczeństwo
Pokazała mi ciepło którego nigdy nie miałam , które jest dla mnie obce.
Chcę mieć go ciągle przy sobie , niech mnie nie zostawia.
On mnie wypełnia , on zapełnił to czego mi brakowało
Jednak że nie wszystko idzie po naszych myślach
Zawsze jest jakaś przeszkoda , trzeba ja pokonać.
Ale jak już się nie ma siły ? Nie masz siły na te problemy.
Nauczona jestem walczyć , być twardą.
Ale każde kłamstwo , kiedyś będzie mieć konsekwencje.
Dobrze było być samom chociaż nikogo nie krzywdziłam , lub nikt nie krzywdził mnie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz