WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 27 stycznia 2015

1019. Dary Anioła


Autorka: Iwona Horan

Opis: "Wiesz jak to jest stracić bliskie dla ciebie osoby? Jak to jest mieć na sumieniu większość tego świata? Bo ja wiem. Straciłem ojca, a teraz zacząłem tracić także JĄ...
Najgorsze jest to, że tak naprawdę, od samego początku nie wiedziałem kim jestem. Żyłem w ciągłym kłamstwie, które powoli odkrywało światło dzienne.
Ktoś kiedyś wspomniał mi, że to przeze mnie istnieje zło na tym świecie. I ta osoba miała całkowitą rację.
Bo właśnie przez to, że żyję... sprowadziło na wszystkich zagładę.
Jestem Niall Horan... A oto moja historia..."

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=NEvnUH7U5c0&x-yt-ts=1422327029&x-yt-cl=84838260&feature=player_embedded
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz