WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 24 stycznia 2015

1006. Zostań...

Adres bloga: http://haertswantswhatitwants.blogspot.com

Autorka: Natalia Byrska


Opis: Czy łatwo jest żyć okłamując osoby które kochasz? Płacąc za twoje błędy swoim... życiem? Uwierz mi, nie jest łatwo. Moje życie jest bardziej skomplikowane niż twoje. Za błędy które popełniam płaci się życiem. Za twoje tylko powiedzeniem było, minęło. A co jeśli poznam osobę w której się... za kocham? Nie ma takiej opcji. Moje życie zostało stworzone do życia samemu. Bez nikogo. Tylko ja i paru przyjaciół. Może dlatego ,że nie jestem zwyczajny. Gangi? Prze reklamowane. Sława? Nie dla mnie. Normalne życie? Nie wiem co to 'normalne' życie. Więc co ma być? Chcesz wiedzieć? Chcesz wiedzieć całą prawdę? Nie jest normalna. Ale jak naprawdę chcesz to powiem tyle. Opowiem Ci.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz