WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 30 grudnia 2014

914. Real queen is only one ~ It's me


Autorka: selenax

Opis: Cześć, jestem Rosie
Słodkie imię, co?
A moja twarzyczka również jest słodka.
Ale ja sama w sobie taka nie jestem.
Zgadnijcie gdzie pracuję.
Bingo.
Jestem prostytutką
To najprostszy sposób na zarobienie pieniędzy
A także "pracuję" w gangu
Jakoś dużo dolców za to nie dostaje, ale spędzam wtedy czas z tymi, na których mi zależy
O! Obudziła się we mnie wrażliwość.
Tak to nazywacie, prawda?
Kocham moje życie.
Jest po prostu cholernie idealne.
Ale jak coś się zawali, nie ręcze za siebie
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz