WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 30 grudnia 2014

909. Walka nie musi zmienić ludzi, ona umacnia ich...

Adres bloga: http://lexilonwer-cr7.blogspot.com/

Autorka: jazzlyn-twilight

Opis: Moje życie nie było ułożone różami. Zawsze ktoś mi musiał wbić nóż w plecy. Od samych narodzin los nie dawał mi ani minuty wytchnienia. Zagubienie siebie samego występuję w każdym z nas. Jednak we mnie jest tego w nadmiarze. Mam do wszystkiego i wszystkich jakieś obawy. Zawsze gdzieś widzę jakiś haczyk. Świat miłości nie jest dla mnie. Jedna część mnie chcę się odizolować od tego, lecz druga nowo narodzona we mnie przez Niego pragnie się wybić na powierzchnię. Z tego powodu ogarniają mnie zwątpienia, których nie potrafię zrozumieć. Jednocześnie nie potrafię zrozumieć: Dlaczego przeszłość zawsze mnie dopadnie?
Kiedyś usłyszałam odpowiedź na to pytanie: "...przeszłość nigdy nie da osobie zapomnieć, zawsze będzie podążać za tobą. Jednak kiedy przeszłość jest zbyt zagmatwana i myślisz, że nie dasz rady jej wyprostować, to właśnie w takim momencie budzi się do życia mechanizm obrony, który nawet bez twojej zgody zmieni diametralnie twoje dotychczasowe życie...".
"...O to moja historia z przeszłości. Historia Lexi Lonwer, zwanej L.L., która właśnie stoi na japońskim ringu, i która będzie walczyć o tytuł Mistrzyni Świata w turnieju Kickboxingu Kobiet..."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz