WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 14 grudnia 2014

839. Too Easy Love

Adres bloga: http://too-easy-love.blogspot.com/

Autorka: Bizzle Shawty (Caroline)

Opis: Będąc sławną osobą nie możesz ufać nikomu. Każda osoba może wykorzystać Cię dla rozgłosu. Wiedziałem to, uważałem na każdego, kogo spotkałem.
Nie ufałem nikomu, oprócz dziewczynie, która powinna być na liście podejrzanych, której nie powinienem ufać.
Przewróciła moje życie do góry nogami, jednak nie wiem czy to dobrze. Czy całe to przedstawienie było warte swojej ceny.
Nie jestem pewien niczego. Wszystko stało się inne, od kiedy ją znam i pomimo tego, co się działo i tego, co ma się stać nie żałuję.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz