wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

839. Too Easy Love

niedziela, 14 grudnia 2014
Adres bloga: http://too-easy-love.blogspot.com/

Autorka: Bizzle Shawty (Caroline)

Opis: Będąc sławną osobą nie możesz ufać nikomu. Każda osoba może wykorzystać Cię dla rozgłosu. Wiedziałem to, uważałem na każdego, kogo spotkałem.
Nie ufałem nikomu, oprócz dziewczynie, która powinna być na liście podejrzanych, której nie powinienem ufać.
Przewróciła moje życie do góry nogami, jednak nie wiem czy to dobrze. Czy całe to przedstawienie było warte swojej ceny.
Nie jestem pewien niczego. Wszystko stało się inne, od kiedy ją znam i pomimo tego, co się działo i tego, co ma się stać nie żałuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz