WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 8 grudnia 2014

822. Teenage Runaway

Adres bloga: http://teenagerunawayhs.blogspot.com/

Autorki: Mrs.Q i Will U Rember

Opis: Kiedyś tak na prawdę niedawno zabrakło mi kogoś .
Bóg lub szatan zabrali tę moja małą iskierkę szczęścia w moim życiu.
Nie ważne gdzie się znajduje .
Kochałam jego niebezpieczny charakter,jego stanowczość ale i jego delikatność
"...Kocham cię skarbie pamiętaj"
Mała karteczka z tą wiadomością każdego dnia niszczy mnie coraz bardziej.
Nie wiem skąd się wzięła Harry'ego nie było .
Nie wiem czy aby na pewno była ona dla mnie .
Ale wierzę że on gdzieś jest.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz