WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 6 grudnia 2014

816. Immortals And They

Adres bloga: http://immortalsandthey.blogspot.com/

Autorka: One Direction

Opis: To właśnie dzisiaj jest 22 czerwca 2013, mija równy rok odkąd ostatni raz go widziałam. I co? I duuużooo. Z grzecznej dziewczynki, królowej szkoły i dumy moich rodziców, zmieniłam się w zimną, bezuczuciową sukę. Zaczęłam palić, chodzić na imprezy, pić alkohol, jestem szefową gangu Immortals, którego boi się cały Londyn.Może nie jest to coś, co inni akceptują, no bo w końcu, zabijamy na zlecenie, napadamy na banki, organizujemy nielegalne wyścigi, ale kocham to co robię! Każda osoba, która jest w moim gangu, przeszła odpowiednie szkolenie. Pomyślicie po co? Otóż, żeby być nieśmiertelnymi, trzeba wszystko robić z dokładnością. Każda akcja musi zająć określony czas, nie dłużej. Mamy wtyki w policji, FBI, CBA, wszędzie. Każdy nas szanuje, bo boi się śmierci. I to właśnie jest w tym wszystkim najpiękniejsze. Nazywam się Jessica Brooks, w skrócie Jes, a to moja historia...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz