WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 23 listopada 2014

780. Because of you

Adres bloga: http://becauseofyouff.blogspot.com

Autorka: Ireth Anárion

Opis: On mnie szukał, choć o tym nie wiedział. Poszukiwał mnie w tłumie. Mówił wszystkim, że mnie nie potrzebuje. Że życie powiedziało mu, kim naprawdę jestem. Życie to kłamca, krętacz. On czuł się zagubiony, a jego serce było puste. Myślał, że nie ma serca. Słuchał życia, starał się chodzić ścieżkami wyznaczonymi dla niego. Podążał za przeznaczeniem. Jego życie wydawało się ułożone. I wtedy pojawiłam się. Chaos, którego potrzebował. Dłoń, która otworzyła mu oczy. Prawdziwy uśmiech, który zagościł na jego twarzy. Wypełniłam pustą przestrzeń w jego sercu. Niestety życie jest pełne zazdrości. Chce nas rozdzielić. Boję się życia.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz