WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 16 listopada 2014

769. bloody sun

Adres bloga: http://bloody-sun-jb-ff.blogspot.com

Autorka: Maja Jaworska

Opis: uzależnienie
co to jest ?
jaki to proces i kiedy zachodzi ?
czy można uzależnić się od człowieka ?
chyba tak …
ja chyba się uzależniłam …
teraz jest moją własną odmianą jakiegokolwiek narkotyku …
potrzebuję go …
bez niego tracę wszystko …
wszystko co mam ,
wszystko co chce mieć …
jestem tylko człowiekiem …
jestem uzależniona …
od niego …
od jego uśmiechu i od jego dotyku,
od jego sposobu bycia …
ale po co on ma mieć kogoś takiego jak ja ?
po co mu ćpunka ?
wiem jedno boję się …
boję się tego wszystkiego
on mnie przeraża ,
uczucie do niego mnie przeraża .
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz