WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 7 listopada 2014

733. Na zawsze

Adres bloga: http://na-zawsze-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Katy Styles

Opis: Miłość. Co to właściwie jest miłość? To uczucie jedyne w swoim rodzaju, czy może coś co niszczy? Co to znaczy kochać kogoś bezwarunkowo? To znaczy mówić drugiej osobie „kocham cię”, okazywać jej miłość, czy może oddać za kogoś swoje życie?
Kochałam go bezwarunkowo i oddałam za niego swoje życie. Obiecałam mu, że nigdy go nie zostawię i tą obietnice spełniłam. Obiecałam mu, że będziemy razem już na zawsze i tak właśnie będzie.
Bo miłość to uczucie, które niszczy ale jeżeli kogoś naprawdę kochasz, to kochasz bezwarunkowo i na ZAWSZE.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz