WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 29 października 2014

717. Nawet w nocy nie jesteś sam, bo masz swoje sny i ktoś śni o tobie.

Adres bloga: http://jachcebbyctylkoztoba.blogspot.com

Autorka: VeroVero

Opis: Nigdy nie sądziłam, że mnie to spotka. Przecież zdrowo się odżywiałam, uprawiałam przeróżne sporty, dbałam o siebie... A tu, na samym początku wakacji informacja o chorobie spada na mnie jak grom z jasnego nieba! I zaczynają się ciągłe badania, wizyty, przyjmowanie chemii... I najgorsze, ścięcie włosów! Wyobrażacie to sobie?! Bo ja nie. Nie mogłam nawet spojrzeć w lusterko i zobaczyć siebie... całkiem łysą. Ale teraz gdy o tym myślę chce mi się śmiać, przecież włosy nie palec, odrosną! Może nie od razu i nie jakoś magicznie szybko, no ale odrosną. Teraz najważniejszym moim zadanie, moim priorytetem jest wyzdrowieć. Dla siebie. Dla mamy. Bo mam dla kogo walczyć. Dla kogo żyć. Mam na imię Perrie i zapraszam was na moją historię!
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz