WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 22 października 2014

700. Być może nie potrzebujemy książąt na białym koniu.

Adres bloga: http://la-verdad-esta-en-tu-corazon.blogspot.com/

Autorki: AlekSandra Herondale i Adrianna Morgenstern.

Opis: Spoglądam na swoje odbicie w lustrze. Mimo, że wyglądam tak samo jak cztery miesiące temu; nadal rude włosy, zielone oczy, piegi - to czuję, że się zmieniam.
*
Kiedy wytrąciłem miecz z dłoni mojego parabatai, pomyślałem o jej ojcu. Chciałbym go zabić.
*
Uśmiechnąłem się, patrząc jak wykrwawia się w moich ramionach.
*
Patrzyłem, jak krew mojego syna ocieka z bicza, który trzymałem w dłoniach.
*
Gdy spojrzałem blondynowi w oczy, znowu poczułem się winny z powodu zdrady.
*
Miałam nadzieję, że ujawniając przed nim jej sekret, odzyskam go.
*
Fałszywe uczucia zmieniły się w coś, czego nie rozumiem.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz