WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 19 października 2014

690. Disappearance


Autorka: Drew Swaggie

Opis: Tak się cieszyłam. Pierwszy raz od długiego czasu dostałam, to, czego chciałam.
Życie zdawało się współpracować ze mną. Wreszcie mogłam wyjechać do Kanady, na wakacyjny obóz taneczny. Rodzice się zgodzili, upalne lato, przyjaciele i jazda!
***
Przynajmniej tak to miało wyglądać. MIAŁO.
Teraz stoję przed salą sądową. Czekam na wejście, a Ty siedzisz tam w środku i myślisz. Myślisz o mnie. O tym, co się stało i o tym co powiem.
A ja powiem prawdę.
I wtedy wszystko się rozpocznie. I nie będzie odwrotu.
A zaczęło się tak niewinnie...

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=YAAKwDNGUPI
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz