WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 15 października 2014

683. Joker

Adres bloga: http://joker-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Bieber Bizzle

Opis: Czy wiecie jak to jest, gdy się straci rodzinę? Zostajecie sierotami, bez dachu nad głową, trafiacie do domu dziecka, chodzicie po ulicach, napadacie na sklepy, a także na ludzi. Inni po prostu się załamują, wpadają w depresje, a także popełniają próby samobójcze. Ale ja to inaczej odczułem, to nie tak, że nie kochałem rodziców. Kochałem, nawet z byt mocno. Ale bajka się skończyła... nastały czasy napadów, gwałtów, morderców.. Musisz być śliny aby przeżyć w branży. Gdy wchodzi się w to nie ma już odwrotu, tylko nieliczni odchodzą. Cieszą się szczęście do puki nie dostaną kulki w łeb. Jestem Joker, a oto moja historia.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz