WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 25 września 2014

602. Thank You for the Music

Adres bloga: https://thankyouforthemusicpoland.blogspot.com

Autorka: JellyMary

Opis: Jak zwykle, wybrałem drogę przez las. Nie ma tam tłumu ludzi, którzy co sobotę zmierzają na zachód słońca. Szedłem piaszczystą już drogą, więc zdjąłem buty. Wieczorem piasek był zimny, ale i tak kochałem jego dotyk. Myślałem o niebieskich migdałach, gdy nagle usłyszałem coś dziwnego. Jakby śpiew.
"Nienormalne" - pomyślałem - "Przecież tędy nikt nie chodzi..."
Poszedłem dalej i zauważyłem dwie dziewczyny. Jedna w gęstych, czarnych lokach, a druga... ach, tak złote włosy miała tylko jedna dziewczyna na świecie. Ale teraz za nic nie mogłem sobie przypomnieć, która...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz