WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 25 września 2014

600. Pamiętnik Amy Fleming

Adres blogahttp://diary-of-amy-fleming.blogspot.com/

Autorka: Lilian Lynch

Opis: Mój pierwszy wpis. Pierwszy raz w życiu zaczynam prowadzić pamiętnik. Będę tu umieszczane najważniejsze rzeczy związane z moim życiem. Ale.. Kim jestem? Nazywam się Amy Fleming. Mieszkam w Heartlandzie. Czym jest Heartland?
Heartland to schronisko dla koni, wtulone między wzgórza Virginii, ale i coś więcej. To miejsce jedyne w swoim rodzaju - gdzie leczone są blizny przeszłości, gdzie przerażone i źle traktowane konie uczą się od nowa ufać ludziom. Dla mnie Heartland jest domem. Od dziecka obserwuje, jak moja mama przywraca ufność i nadzieję koniom, które jeszcze nie tak dawno były niebezpieczne i przestraszone.
Niestety, moja mama nie żyje. Zmarła rok temu w wypadku samochodowym. To dla mnie trudny temat. Może kiedyś opowiem o przyczynie wypadku, ale jeszcze nie teraz.. Razem z moją siostrą, Lou, moim dziadkiem i Tregiem staramy się kontynuować to, co robiła moja mama.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz