WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 14 września 2014

588. Black Destiny [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://black-destiny-harry-styles.blogspot.com/

Autorka: Karolina Winston

Opis: Nie jestem zwyczajną dziewczyną - mój sekret jest inny. Czy jesteś gotów przyjąć konsekwencje poznania go?
Jestem Śmiercią.
Zrodziłam się ze Światłości, lecz Ciemność rzuciła na mnie klątwę. Nie jestem w stanie dostrzec Istot Ciemności, co znacznie utrudnia walkę, naprawdę. Na dodatek każdy, kogo pokocham, zginie.
Przysięgam, że jeżeli kiedykolwiek spotkam Lucyfera, zabiję go.
Po przeprowadzce do małego miasteczka Nightmare spotykam jego – atrakcyjnego szatyna o hipnotyzujących oczach z moich snów. Zwyczajna historia? Pewnie tak, gdyby nie fakt, że Harry jest bardzo tajemniczy, a ja zaczynam słyszeć potworne głosy, napawające mnie strachem.
Harry jest czuły i słodki, ale ma swoją złą stronę i naprawdę nie chcę jej poznać.
Za to Tenabres - hmm - jest jego dokładnym przeciwieństwem...
Gdy tylko ich widzę, moje serce zaczyna bić tysiąc razy szybciej, są jak Światło i Ciemność, oboje kuszący, jak grzech pierwowordny.
Szkoda tylko, że są odwiecznymi wrogami.
Taa, to może utrudnić nasze relacje.
Wszystkie elementy składają się w przerażającą całość, ale zaczynam sądzić, że niewiedza jest lepsza od prawdy. Już niedługo rozpęta się prawdziwe piekło, ze mną stojącą pośrodku. Jednak czy moi przeciwnicy mają choć cień szansy, skoro mogę unieść dłoń i - od tak - zabić ich?
Wojna dopiero się zaczyna...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz