WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 28 września 2014

635. Her secret, my future..

Adres bloga:  http://the-other-side-of-us.blogspot.com/

Autorka: mi illumini

Opis: Zieleń jej oczy we mnie uderza. uwielbiam gdy są zielone i połyskują.
zrobię dla niej wszystko. łapię jej dłoń. okazuje się, że nie tylko ja drżę, boje się.
całuję ją, jakby miało nie być jutra. bez pamięci. oddaje mi się, czuję jak jej ciało coraz bardziej się rozgrzewa, widzę, jak cała drży. wyjmuje sztylet i rozcina swój nadgarstek. krople jej ciemnej krwi spadają na ziemię, a my stoimy w wielkim kręgu ułożonym ze świec. w środku lasu.
słyszę wycie, głośne i długie. księżyc jest w pełni a ja się uśmiecham.
kocham ją.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz