WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 26 września 2014

622. Zagubieni

Adres bloga: http://fictitious-fanfiction.blogspot.com

Autorka: laura_palmer

Opis: -Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?- spytał patrząc w moje oczy, jakby chciał wywiercić w nich dziurę, aby dostać się swobodnie do mojej głowy.
-Jak można wierzyć w coś czego nie ma?- odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
-Ja wierzę. I w miłość od pierwszego wejrzenia, i w tą prawdziwą, i tą prawdziwą od pierwszego wejrzenia. Bo wiesz, kiedy jest się zakochanym wydaje ci się, że ta miłość jest jedyna, rozumiesz? Lecz to nie tak. Jest wiele miłości, lecz ta jedna prawdziwa. A te inne są, po to, aby ans do niej doprowadzić i żeby dowieść, że jest ta jedyna.
-Skąd wiesz, że to ta jedyna?- jego wyznanie mnie totalnie zaskoczyło. Nigdy nie pomyślałabym, że zwierzy mi się ze swoich uczuć, a późniejszych zdarzeń w ogóle się nie spodziewałam.
Objął moją maleńką dłoń swoją większą i zamknął je w uścisku.
-Skąd wiesz, że nasze palce są splecione?
-Czuję to.- patrzyłam z niedowierzaniem na nasze dłonie. Jego ręka była zaskakująco przyjemnie ciepła. Potarłam kciukiem środek jego dłoni. Uśmiechnął się.
-Ja też to czuję.- po czym pochylił się i złożył nieśmiały pocałunek na moich ustach.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz