WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 26 września 2014

616. Fatal Mistake

Adres bloga: http://fatalna-pomylka-opowiadanie.blogspot.com/

Autorka: ameneris

Opis: - Spójrz na mnie... - słyszę nagle jego cichy głos. Otwieram oczy ale ledwo go widzę, łzy zamazują mi obraz. Ocieram je wierzchem dłoni i widzę, jak wpatruje się we mnie. Nic nie mogę wyczytać z jego twarzy, ma dziwnie obojętny wzrok. Gapi się na mnie i lekko marszczy czoło, jakby się nad czymś zastanawiał - Twoje życie teraz zależy ode mnie, Skarbie. Musisz powiedzieć mi prawdę, inaczej źle się to dla Ciebie skończy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz